Tomb Raider’a Büyük Transfer

Tomb Raider oyunlarının geliştiricisi Crystal Dynamics önemli bir ismi saflarına kattı.

Farkında mısınız bilmiyorum lakin son yıllarda Tomb Raider markası inanılmaz bir sükse yaptı. Tomb Raider artık her yeni çıkan oyunuyla bir öncekine nazaran biraz daha çok satıyor, daha yüksek inceleme puanları ve daha fazla ödülle eve dönüyor. Bunun en birincil sebebi ise 2006 yılında Tomb Raider’ın Crystal Dynamics’e emanet edilmesi. Crystal Dynamics her yeni oyunda kendi çıtasını bir tık yukarı çıkarmaya bayılan bir firma (kabul etmek lazım kimse Tomb Raider: Underworld’den Tomb Raider 2013’e yaptıkları sıçramayı beklemiyordu). Bu başarının devamı için CD’in kadrosunu güncel tutması ve işini iyi bilen insanları görevlendirmesi elbette bir gereklilik.

İşte bu yüzden oyun dünyasının kurtlarından, ödüllü sanat yönetmeni Ian Milham’ı saflarına katmaları bizi çok şaşırtmadı. Daha önce Dead Space serisinin sanat yönetmenliğini ve Battlefield Hardline’da kreatif direktör olarak görev yapmış olan Milham, bundan sonra Tomb Raider serisinin Oyun Yönetmenliği koltuğuna oturacak. Oldukça önemli bir vazifeye getirilen Milham heyecanını “Macera oyunları her daim benim ilk aşkım oldu. Crystal Dynamics’e katılma imkanı ayağıma geldiğinde, üzerine atlamam gerektiğini biliyordum. Burası (Crystal Dynamics) mecara oyunları dünyasının efsanesi ve mihenk taşı Tomb Raider’ın evi. Stüdyonun şimdiye kadar geldiği noktayı büyük bir hayranlıkla takip ediyordum. Şimdiyse bunun bir parçası olmak ve nereye ilerliyorsak beraber ilerlemekten dolayı heyecan duyuyorum” sözcükleriyle ifade etti. Bizde Ian Milham’a başarılar diliyor ve Tomb Raider markasına değer katmasını temenni ediyoruz

Bu yazıyı paylaş :

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir