Battlefield Hardline Beta İlk Bakış

Battlefield Hardline Beta aktif olur olmaz sizler için hemen mercek altına aldık. Bakalım EA’nın yeni bombası nasıl?

Dün gerçekleşen E3 2014 EA konferansının sonlarına doğru duyurulan beta’nın haberini hemen sizlerle müjdelemiştik. Sizler için beta’ya şöyle bir göz gezdirdik kısa bir inceleme yaptık. Öncelikle Battlefield Hardline hakkında yayınlanan trailer ve gameplay videolarına şöyle bir göz atalım.

Konferansın hemen başlarında yayınlanan Trailer

Kısa Bir Multiplayer Trailerı

İşte hemen alttaki gameplayin gösteriminin ardından Battlefield Hardline Beta’nın açıldığı duyuruldu.

Gelelim beta’ya ilk bakışımıza, oyunun duyurulduğu andan itibaren kafalara bir çok soru yerleşmişti ki bir çoğu olumsuz yönde cevap buldu, BF4’ün çıkışından henüz daha kısa bir zaman geçmiş olmasına rağmen yeni bir oyun duyuruldu. Gerek oyuncular gerek geliştirici yeni bir oyuna daha hazır mıydı? Açıkcası bir Battlefield hayranı olarak ben ilk duyurulduğu anda bir hayal kırıklığına uğradım ve içimde pek de bir heyecan oluşmadı. Nedeni ise açık ve net şudur ki, henüz BF4 hakkındaki soru işaretlerimiz gitmemiş BF3’ün ardından çıkan BF4 ile BF3 arasında ne kadar fark vardı ne gereği vardı derken yeni bir oyun duyurulmuş oldu. BF4’de hala bir çok bug bulunmakta, arabanızla birden bire saçma bir şekilde havalara uçuyorken, düz yolda arabanızı sürerken yolda görünmeyen bir objeye çarpabiliyorken görünen bazı objelerin de içinden geçilebiliyorken yeni bir oyun….

Bir şekilde bunları görmezden gelip gelelim oyunun betasına. En önemli soru, ne fark abi bu oyunla BF4 arasında? Farkı kısa ve net bir şekilde açıklıyım, Amerika vs Rusya yerine Polis vs Hırsız, Tank yerine, Zırhlı polis aracı, askeri araç yerine polis arabası. Ancak bir expansion pack olabilecek bir oyun yeni bir Battlefield oyunu olarak gün yüzüne çıktı… Hatta bir community mod da diyebiliriz…

Eğer ki hiç BF4 oynamamış olsaydım oyunun beta’sından da haz alır ve oyunu satın alabilirdim fakat, EA’in ciddi anlamda saçmaladığını düşünüyorum (bir çok oyun sever gibi). Oyunun beta’sını 1 saat civarında oynadım ve sıkıldım, neden sıkıldım BF4 varken neden bunu oynayayım ki?

Gelelim tüm bunlara rağmen oyunda bulunan yeniliklere, biraz bunlardan bahsedelim, oyunda en göze çarpan ekipman zeplin olmuş zaten videolarda da göze çarpıyor, gaz maskesi, elektro şok silahı gibi bir kaç ekimpan daha var. Silahlar için de yine bunlar geçerli bir çok yeni gelen silah var. Tabi ki konu Polis vs Kötü adamlar olunca gerçek savaş meydanındaki gibi kocaman tanklar falan kullanılmıyor, ona göre polis arabaları, zırhlı polis araçları, panzerler suçlular içinse yine buna benzer spor araçlar ve zırhlı araçlar var. Grafiklere zaten edilecek söz yok her zamanki gibi muhteşemler.

Oyuna eklenen önemli özelliklerden birisi ise Para. Artık oyunda ki silahlar belli silahlarla adam öldürerek falan değil, belli bir miktar para karşılığında açılacak, bu paraları da yine oyun oynayarak kafa uçurarak kazanıyoruz.

Beta’daki ilk ön izlenimlerim bunlar, kısaca toparlamak gerekirse yeni silahlar, araçlar dışında oyuna BF4’den sonra eklenen ve kayda değer hiç bir şey yok. Ama eğer ki bir BF4 sahibi değilseniz oynamaya değer zevkli bir oyun, kalitesi zaten tartışılmaz, grafiklerine zaten laf yok dedik, tabi oyun henüz beta’sında falan diyerek şimdilik bunları da geçiştiriyoruz ama umarız EA, BF4’ün basit bir modu gibi bir oyunla bizlerin karşısına çıkmaz.

Sizler için betadan şöyle kısa bir galeri hazırladım, Beta da yalnızca bir harita var haritanın boyutu hiç de fena değil.

Bu yazıyı paylaş :

Yayınlayan

Berat Küçük

Video oyunları tutkunu, strateji hayranı, teknoloji meraklısı, sürekli kendini geliştirmeye çalışan, yeni şeyler öğrenmek için çabalayan birİsi.

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir