Ubisof Skull & Bones’un Özel Bir Oyun Olmasını İstiyor

Ubisof Skull & Bones’un Özel Bir Oyun Olmasını İstiyor

Ubisoft’un merakla beklenen yapımı Skull & Bones için gerçekleştirilen röportaj sayesinde merak edilen pek çok soru yanıt buldu.

Ubisoft’un güzel anlar yaşattığı E3 2017 konferansında en dikkat çeken oyunlarından birisi de Skull & Bones olmuştu. Assassin’s Creed IV: Black Flag ile sevdiğimiz korsan maceralarını tamamen ayrı bir oyun olarak piyasaya sürmeye karar veren ekip oldukça yoğun bir emek harcıyor. Ubisoft Singapur’un Kreatif Direktörü Justin Farren da, GameSpot ile gerçekleştirdiği röportajda oynanış unsurlarından teknik detaylara kadar pek çok bilgi verdi.

Skull & Bones’un neden bir Assassin’s Creed oyunu olmayıp seriden tamamen bağımsız olarak geliştirildiği sorusunu cevaplayan Justin Farren “Assassin’s Creed oyunları Suikastçı olma, kalabalıktaki tek bir insan olma üzerine odaklı son derece özel bir fantezi dünyada geçiyor. Biz de bu şekilde bir oyun yapmak istemiyorduk. Devasa gemilerin sahip oldukları gücü rahatlıkla sırtlayacak bir oyun yapmak istedik.” sözleriyle duruma açıklık getirdi.

Oyuncuların gemileriyle gezinirlerken sadece düşmanlarına değil, aynı zamanda masmavi sulara da dikkat etmeleri gerektiğini belirten Farrel “Önemli olan nokta okyanusun üzerinde ustalaşılması gereken bir unsur olduğunu anlayabilmek. Yani bir oyuncu olarak bazı şeylerin üstesinden gelmeniz gerekecek. […] Şahsi bakış açımı göz önüne alırsam oyuncuların okyanusu bir tehdit olarak görmelerini istiyorum.” dedi ve oyundaki ana amacın hayatta kalmak olduğunu vurgulayarak “Denizcilik veya korsanlarla ilgili bir film izlerseniz her zaman savaşılmadığını görürsünüz. Gerçek tehdit, hatta gerçek düşman tam da bu durum. Denizlerin ustası olmak, çeşitli senaryolarla oyunculara sunmak istediğimiz bir şey. Elbette ki diğer gemilerle savaşacakları zamanlar gelecek. Ancak esas mücadele okyanus yaşamında hayatta kalabilmek olacak.” sözlerini ekledi.

Skull & Bones’un merak edilen gemi bordalama mekaniklerine değinen Justin Farren, bu anları özel hale getirmek için çalıştıklarını belirtti. “Çok oyunculu bir ortamda gemi bordalarken hesaba katmanız gereken pek çok diğer gemi de bulunacak. Bordalamanın çarpıcı ve vahşi olmasını istiyoruz.” açıklamasını yaptı. Ayrıca oyun içerisinde tek kişilik sefer veya hikaye modu olup olmayacağı da Justin Farren’a soruldu. Farren net bir cevap vermekten kaçınsa da oyunculara bu anlamda bir şeyler sunacaklarını vurguladı.

Skull & Bones, çıkış yapacağı platformların sahip olduğu tüm gücü kullanmayı amaçlıyor. Yani teknik anlamda sıkıntısız ve akıcı bir deneyim sunmak için özverili bir çalışma yürütülüyor. Oyunun Nintendo Switch’e çıkıp çıkmayacağı hala bir soru işareti. Justin Farren bu durum için “Oldukça zengin bir oyun dünyasına sahibiz. Switch hakkında kendi aramızda pek fazla bir şey konuşmadık. Ancak böyle bir durum söz konusu olursa Switch’in tüm gücünden faydalanırız.” açıklamasını yaptı.

Skull & Bones’un 2018 yılının sonlarına doğru PC, PlayStation 4 ve Xbox One için piyasaya sürülmesi planlanıyor. Oyun için E3 2017’de yayınlanan oynanış videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Harika!
Harika! Bayıldım Asfdsaf:D Şoktayım! Yapma Bunu! Bu Ne Şimdi!
Bu yazıyı paylaş :

Benzer Yazılar

E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?

E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?


E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?

E3 2019'da büyük isimlerin konferansları nasıldı, hangi oyunlar duyuruldu ve ne düşünüyoruz? Duyurulan oyunlar hakkında detaylar, yeni duyurulanlar ve canlı yayını izlerken yaptığımız yorumlar aşağıdaki yönlendirme içeren başlıklarda mevcut. Ubisoft E3 2019 Konferansıyla Hayal Kırıklığı...

Dauntless Mercek Altında

Dauntless Mercek Altında


Dauntless Mercek Altında

Fakir adamın Monster Hunter’ı. Böyle yazınca bir kendimden tiksinmedim desem yalan olur. F2P oyunlara “fakir adamın şusu” yakıştırmasını yapmaktan hoşlanmam, lakin bu başlığın bir nedeni var. Dauntless, gerçekten, Monster Hunter World’e para vermek istemeyen oyuncuları çekmek için yapılmış...

Team Sonic Racing İnceleme

Team Sonic Racing İnceleme


Team Sonic Racing İnceleme

Hepimizin özlediği Kirpi Sonic yeni macerasında pistlerin en hızlısı olmak için mücadele veriyor. Sumo Digital’ın geliştirdiği Sonic & All-Stars Racing Transformed isimli kart yarış oyunu piyasaya sürüldüğü 2012 yılında oldukça olumlu yorumlar elde etti. Öyle ki oyunun Steam sayfasındaki...

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir