PC Gamer Mount & Blade II: Bannerlord Dosya Konusu Çevirisi

PC Gamer Mount & Blade II: Bannerlord Dosya Konusu Çevirisi

Sizler için PC Gamer dergisinin Nisan sayısına konuk olan Bannerlord yazısını çevirdik İyi okumalar!

Geçtiğimiz ay PCGamer dergisinin Nisan sayısına kapak konusu olarak konu olan Bannerlord göğsümüzü kabartmıştı. Sizler için üşenmeyip dergiyi edindik ve Türkçe’ye çevirdik. Yazının içeriği PCGamer dergisinin 303 numaralı Nisan ayı dosya konusunun çevirisidir. Derigi bu adresten satın alabilirsiniz. Türkiye’ye kargo ücreti uygulanmıyor. İyi okumalar!

Mount & Blade sadece PC’de olabilecek nadir bir başarı hikayesi. Garip, biçimsiz ve kesinlikle göze hoş gelmeyen ancak bir o kadarda büyük bir sandbox tasarım başarısı. Taktiksel dövüş, RPG ilerlemesi ve stratejik simülasyonu kendi sandbox dünyasında büyün olanaklarıyla harmanlıyor. Mount&Blade: Warband’de, 2010 yılında çıkan standalone eklenti paketi olan yapım serideki açık ara en iyi yapım, oyuncular büyük ve entrikalarla dolu bir orta çağ krallığını keşfetmekte özgürlerdi.

Yıllarca bekledikten sonra şimdi, tümüyle tam anlamıyla bir devam oyunu yolda. TaleWorlds’ün oldukça büyük ve bağlı hayran kitlesi Mount & Blade II: Bannerlord için 2012 yılındaki tanıtımından bu yana büyük bir yaygara koparıyorlar. Bu yıl en çok beklediğim oyunlardan bir tanesi olmasının yanı sıra oyunun geçen seneki PC Gamer Weekender’da gösterilen oyunun ilk oyun içi görüntülerinden bu yana nasıl geliştiğini görmek için çok heyecanlıyım. TaleWorlds hayal kırıklığına uğratmıyor. Topluluk Yöneticisi Frank Elliott’u yeni campaign’inde bir saat oynarken izleme şansı yakaladım.

Yeni bir karakter yaratıldı. Yasmin. Güney İmparatorluğun’da canlandı. Eskiden büyük bir imparatorluk gücü olmasına rağmen şimdi yıkılmanın eşiğinde olan bir yerde. Bannerlord Warband’den 200 sene önce geçiyor ve dünyasının en büyük güçlerinin ilk günlerini anlatıyor. Her ne kadar bu ülkeler kurmaca da olsalar, Kalradya bir fanteziler vadisi değil. Silahlar, zırhlar ve mimariler İ.S. 600 ve 1100 yılları arasındaki tarihi karşılıklarıyla benzemesi amacıyla tasarlanmış.

Oynanılan demoda karakter tasarımı atlanmış. TaleWorlds daha önce karakter tasarımı ile ilgili görüntüler yayınlamıştı ancak, kişiselleştirme tam anlamıyla detaylı olarak göstermeye hazır değil. Söylemeye gerek yok, oldukça çeşitli ayarlar ve geliştirilmiş ilerleme sisteminin bir parçası olan yeni tasarım seçenekleri de yer alacaktır. TaleWorlds CEO’su Armağan Yavuz, “Bannerlord’un yetenek sistemi Warband’de geliştirdiğimiz sistemin temellerinden yükseliyor. Ancak pek çok açıdan oldukça geliştirildi artık daha derin ve daha eğlenceli bir halde. Özellikler, avantajlar, yetenekler mevcut ve bunların her biri ilginç ve eşsiz kombinasyonlar ortaya çıkarabilecekler. Her yeteneğin kendine has XP kategorisi var ve her biri birer birer geliştirilebiliyor. Mesela “İz Sürme yeteneğini daha eski ve daha zor izleri bularak geliştirebiliyorsunuz.”  yorumlarında bulunuyor.

Yakınlardaki bir şehir olan Syronaea şehrine giren Yasmin bir iş arıyor. Warband’de olduğu gibi yerleşimler istenirse yaya olarak gezilebiliyor ya da menüden gerekli işlemler halledilebiliyor. Her şehri, kasabayı, köyü keşfetmekte özgürsünüz ancak eğer aceleniz varsa temel hizmetlere hızlıca erişebilmeyi de tercih edebilirsiniz. Bannerlord’da yeni bir özellik olarak önemli NPC’ler artık direkt olarak menüden de erişilebiliyor. Bu sayede onların yanına ışınlanarak gerekli görevi hemen alabiliyorsunuz. Yerleşimler aynı zamanda ordunuzu genişlettiğiniz yerler. Bu Moun&Blade’in önemli bir parçası. Tek başınıza seyahat edebilirsiniz ancak o zaman düşman ülkeler veya gaspçı haydutların insafına kalabilirsiniz. En azından küçükte olsa bir grup askerin olması her zaman iyidir.

Warband’de köyleri ziyaret ederek davanız için gönüllüler toplayabiliyordunuz. Bannerlord’da ise bu askerler önemli NPC’ler tarafından sağlanıyor. O kişiyle ilişkiniz ne kadar iyiyse o kişiden altınınız ile alacağınız asker sayısı da o kadar yüksek olacak. Tabii ki her önemli NPC’nin farklı istekleri ve farklı hanelere bağlılıkları var ve onlar ile çalışmak başkaları ile sizi karşı karşıya getirebilir. Bannerlord sadece tanıştığınız kişiler ile iyi ilişkiler geliştirmekten ibaret bir oyun değil. Çoğu olayda bir taraf seçiyorsunuz ve bu durumun olayla ilişkili belirli kişilere hem de tümüyle şehir halkına etkileri olabiliyor.

DOSTLAR VE SOKAKLAR

Hiçbir şöhreti olmayan yeni bir karakter olarak Yasmin ödediği her 100 altına tek bir asker alabilecek seviyede. Yine de bir kaç asker toplamayı başarıyor ve Tacir Suterios’dan bir görev alıyor. Yerel bir kaçakçı çetesiyle bir sorunu var. Kaçakcılar yasal olarak Pazar yeri olarak kullanılabilecek bir sokağı kendilerine mesken tutmuş durumdalar. Yasmin ise onları temizlemekle görevli. Bu görev Yavuz’un şehirleri “karkaterin başını derde sokacak fırsatlar” ekleyerek daha ilginç bir yer yapma tutkusuyla örtüşmekte. Şehirler ve köylerin arka sokakları var ve diğer ilgi çeken önemli yerlerde her zaman çatışma noktası olabilecek yerler. Bölgeyi kontrol eden grup sizin eylemlerinize göre değişebilir. Hatta o bölgeyi kendinizin yapabilmek bile mümkün.

Yasmin’in yeni askerleri yerleşime giremiyorlar o yüzden sokağı temizlemeye yardımcı olamayacaklar. Bu yüzden, Yasmin yakınlardaki tavernaya gidip kendisine paralı askerler aramaya koyuldu. Bu kişiler, Warband’de olduğu gibi, özel geçmişleri ve özel yetenekleri olan yoldaşlar. Yasmin ağır zırha sahip bir atlı olan Altın Garitops’u ve yine ağır zırhlı kılıçlı Boğa Urios’u seçiyor. On dakika geçmeden kendisine ait bir tarzı bile olmuştu.

Yoldaşlar sıradan askerlerden daha pahalılar ancak eğer verimli kullanılırlarsa fiyatlarını karşılarlar. Burada Yasmin onların kendisini takip etmelerini istedi. Sokağa girdiğinde arkasını kollamaları için. Sokağa girdikten sonra, kaçakçılar kendi bölgelerini savunmak için ortaya çıkıyorlar. Aralarında her zamanki sert konuşmalar geçiyor ve her iki tarafta savaşmaya hazırlanıyorlar ancak kaçakçılar Yemin Muhafızları adındaki bir suç örgütünün arkadaşları olduğundan bahsettiler. Bu Yasmin’e taraf değiştirme seçeneği sunuyor, Suterios ve tacirlere ihanet ederek. “Görevleri bu şekilde tasarlayarak birden çok çözüm yolu olması amacını taşıyoruz.” Diye ekliyor Yavuz.

Mount&Blade’in sandbox doğasından dolayı, görevler belirli sayıdaki kalıplar çerçevesinde sistem tarafından tasarlanıyor. Seferinizde karşılaşacağınız genel hikayeye büyük bir etkileri olabilir ancak hiçbir tekli görev kendi içinde inandırıcı bir hikaye gibi hissettirmiyor. Bannerlord sadece bu senaryorların karmaşıklığını arttırmaya çalışmıyor, aynı zamanda bu görev tasarımı artık dünyada neler olup bittiğiyle de alakalı. Bu da şu demek oluyor; eğer bir yerleşim bölgesinin haydutlar ile bir sorunu yoksa, o bölgede haydutlar ile ilgili bir görev alamazsınız.

Her şey sandbox sistemine bağlı durumda. Bu önemli, çünkü bu simülasyon hikayeyi oluşturuyor. Anlatım karakterin hareketlerine göre değişiyor. Geleneksel hikaye olarak bildiğimiz hikaye de oyunda olacak ancak onunda yapılması isteğe bağlı ve tasarım amacı yeni oyuncuları Bannerlord’u dünyasına ve sistemlerine alışmaları.

KAÇAKÇILARIN SONU

Yasmin sadık kalıp haydutlara saldırıyor. Warband’de olduğu gibi Bannerlord’un dövüş sistemleri yönsel saldırı ve bloklamadan oluşmakta. Karmaşık bir sistem değil ancak biraz ustalık gerektiriyor. Karakterinizin istatistiklerinin etkisi tıpkı silahların ve zırhın da etkisinin olması gibi etkiliyor ancak en önemlisi karakterinizin yetenekleri. Tecrübe veya ekipman gözetmeksizin eğer kılıç darbelerinden kaçabiliyorsanız yaşama şansınız daha yüksek.

Kaçakcılar ölünce Yasmin sokağın kontrolünü Suterios’a veriyor. Sadece tacirlerden ödülünü almakla kalmıyor aynı zamanda haydutların eşyalarını çalıp satabilme şansına da erişiyor. Aynı zamanda bu sayede kazandığı ünü ile Suterios artık ona 100 altın başına daha çok gönüllü asker verebilecek. Standart oranın iki katı. Bir süre sonra Yasmin küçük bir orduya sahip oldu.

Önemli bir NPC ile iyi ilişkilerin olması sadece gönüllü asker sayısının arttırılmasında işe yaramıyor. Oyunun ilerleyen kısımlarında arkadaşlar daha çok hizmetler sunabiliyorlar. “Mesela,” diyerek konuya giriyor Yavuz, “Eğer birisini kaçırmanız gerekirse olay  o şehirde bir dost NPC’niz olduğunda çok daha kolay oluyor. Oyun bozanlık için yeni yollar ortaya çıkartabiliyorlar.” Yardımın ne olacağı nasıl bir NPC ile dost olduğunuza bakıyor. “Tacir NPC’ler ticaret yaparken size bir avantaj sunabilirler. Bir çete lideri ‘bazı özel operasyonlarda’ size avantaj sağlayabilir.” Diye ekliyor Yavuz.

Şehirden ayrılmadan önce Yasmin yerel bir turnuvaya katılıyor. Arena turnuvaları Warband’ın önemli bir özelliğiydi ancak burada oldukça dengelenmiş bir haldeler. Herkes artık aynı silah ile dövüşlere katılıyor mesela. İlk turda Yasmin, Urios ve diğer iki dövüşçü, içinde Altın Garitops’un da bulunduğu bir takımla karşılaşıyorlar. Yasmin kazanıyor ve Urios ile olan ortaklığı onları final turuna kadar getiriyor. Orada ise birbirlerine karşı savaşıyorlar. Yasmin turnuvayı kazanıyor ve ödülü pahalı gözüken bir zırh oluyor.

Warband’de olduğu gibi Bannerlord’da da turnuvalar büyük oyunun küçük parçaları aslında. Ancak hayal gücünüz için oldukça önemli duruyorlar. Benim için Mount & Blade, Skyrim ve Crusader Kıngs II arasında bir yerde duruyor. Özgürlüğü yansıtarak ister asil bir lrod isterseniz de serseri bir haydut olabilme şansı vermesinin yanı sıra doğrusal ilerleyen bir ilerleme ile anlatım belirlenmiyor. Mount & Blade’in hikayesi kendi kendine gelişen ve oyuncu ile yapay zekanın aksiyonlarının bir araya gelmesiyle oluşan bir olgu. Oldukça büyük bir çerçeveden görünse de kişisel başarılar ve eylemlere odaklanmaya izin verebiliyor.

Galip gelindi ve Yasmin ile ordusu şehirden ayrıldılar. Burada, dünya haritasında sandbox simulasyon ile buluşuyor. Haritada tacirleri, şövalyeleri ve haydutları görebiliyorsunuz. Hepsi kendi görevlerini yapmak için koşuşuyorlar. Bir grup, orman haydutları, Yasmin’in yakınlardaki bir kaleye giderken yolunu kesiyor. Bu olay bir diyalog ekranı ortaya çıkartıyor. Bu ekranda oyuncu savaşabilir, teslim olabilir veya uzlaşmaya çalışabilir. Haydutlar güçlü ve iki taraf eşit değil. Yasmin dövüşlerden kaçacak birisi değil ve savaşmayı tercih ediyor.

Her zaman karakterinizi direkt olarak kontrol ediyorsunuz. Bir avuç kaçakçı ile savaşırken de bir orduyu haydut çetesine karşı savaşa sürerken de. Fark, dünyada savaşırken askerlerinize emir verebiliyor olmanız. Basit bir sistem aslında. Basit emirler ile askerlerinizin pozisyonlarını belirleyebiliyorsunuz. Bu bir Total War değil. Buradaki yapay zeka biraz daha otonom. Ancak yine de atlı birimlerin düşmanın etrafından saldırtmaya veya okçuların daha avantajlı bir pozisyona gitmesine izin var.

TEPENİN KRALI

Bannerlord’da ordular bir yere saldırabilme veya koruyabilme emirleri alabilirler. Bu düşman yapay zekasının davranışlarına büyük bir etkisi olan bir eylem. Savunan bir ordu genellikle pozisyonlarından çıkıp saldırmazlar. Ancak daha yüksek bir tepeye veya başka bir pozisyona hareket edebilirler. Bu her zaman gerçekleşen bir olay değil. Bazen savunan bir ordu bile eğer sizi çabucak alt edebileceğini düşünürse saldırıya geçebilir. TaleWorlds henüz savaşlar için asker sınırında karar kılmamış. Her iki tarafta da yüzlerce askerin olabilmesi mümkün ancak bu performans sorunlarına yol açabilir. Bu savaş sadece 18 askerden oluşuyor ve bu yüzden gelişmiş taktiklere gerek fazla yok. Haydutlar kolayca avlanıyor. Savaş alanı yağmalandı ve esirler yakalandı. Hem yağma hemde esirler para için satılabilirler. Bu para ile orduya yemek ve yeni ekipman alınabilir. Ek olarak, Yasmin’in bazı askerleri seviye atladılar. Büyük bir orduya sahip olmak güzel ancak basit gönüllüler hemen dağılabiliyorlar. Burada, yine, doğru yerellerin arasında arkadaşların olmasının önemi ortaya çıkıyor. Bazı NPC’ler farklı özelliklere sahip daha tecrübeli gönüllü toplayabiliyorlar. Doğru insanlar için görevleri tamamlamak daha verimli ve çeşitli bir orduya doğru atabileceğiniz iyi adımlardan bir tanesi.

Bir süre sonra Yasmin, Sanion ile tanışıyor. Mestricaros evinin lordu. Yasmin’e askerlerinin belli bir kısmını eğitmesi ve onları tecrübe kazanmaları için küçük savaşlarda savaştırması emri veriliyor. Bu tarz görevler bir tacirden alınan görevlere göre daha kazançlı olabiliyorlar ama sandbox’a daha büyük etkileri oluyor. İşin tehlikeli kısmı rakip lordu kızdırmakta. Ölümcül bir yüzleşmeyle sonlanabilir. Desteklenmiş grubuyla Yasmin birkaç haydut buluyor ve yeni gönüllülerini deniyor. Bir kaç savaş sonrasında onlar gerekli tecrübeyi kazanıyorlar. Her ne kadar birkaçı ölmüş olsa da. Görevin sonucu kaç askerin hayatta kalmasıyla ilgili değişiyor. Sadece birkaç kayıp ile lord fazla üzülmeyecektir. Ancak çok fazla kayıp ilişkinizi bozabilir.

Yasmin Sanion’un kalesine geri dönüyor ancak kendisi orada değil. Lordlar her zaman hareket halindeler. Askerleriyle sefere çıkarak bölgelerini genişletmek isterler. Oyun menüsü ile lordun son bulunduğu yeri bulabilmek mümkün. Veya kalelerinde NPC’ler ile konuşarak da bu bilgiyi edinebilirsiniz. Ancak bazen dışarı çıkıp onları aramanız gerekebilir. Yasmin yakınlardaki tepeleri araştırarak Ilatar adında birisiyle karşılaşıyor.

Barış istediğini ve kiminle konuştuğunu öğrenmek istiyor. Yasmin dürüstçe cevap veriyor ve Ilatar kendisinin Khuzait klanından olduğunu belirtiyor. Bannerlord’a başlarken dünyadaki güçlerden bir tanesi açıkça düşman olacak. Khuzait’ler, yetenekli atlı okçuların olduğu bir ırk, Yasmin’in düşmanı. Ilatar saldırmaya hazırlanıyor. Yasmin ise kalabalık bir düşman tarafından çevrelenmiş halde. Ilatar’ın 66 askeri varken Yasmin’in 18 askeri var. Savaş çabucak bitiyor. Yasmin esir düşüyor.

ATTAN DÜŞÜNCE

Mount&Blade’de işler böyle yürüyor. Simülasyon her zaman devam ediyor ve sizin eylemlerinizden bağımsız. Ilatar’ın neden Güney Topraklarında olduğu önemli değil. Ilatar Yasmin’le karşılaştı ve Yasmin yenilip esir düştü. Bu kadar güçlü düşmanlarla bu kadar erken karşılaşmak sinir bozucu olabilir. Ama oyunun dünyasına belli bir tehlike ve tahmin edilememe durumu yüklüyor. Herhangi iki farklı oynanış aynı olmayacak ve Bannerlord bu çeşitliliği arttırma peşinde.

Burada oynadığımız demo sona eriyor ama ermeseydi eğer Yasmin’in macerası bitmeyecekti. Esirler bir süre sonra kaçıyorlar ve her ne kadar kaynak ve askerlerden arınmış olsa bile ilişkiler bozulmadan kalıyor.

Gördüklerim kadarıyla şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki Bannerlord Mount&Blade’i değiştirmiyor. Bu seride büyük bir ilerleme özellikle geliştirmeler ve ince ayarlara odaklanılmış. “Oyunun neredeyse bütün yönleri hakkında çalışıyoruz,” diyor Yavuz. “Politik ve diplomatik sistemler gibi bu demoda gösteremediğimiz pek çok yeni özellik var. Daha iyi şehir yönetimi yeni ve geliştirilmiş karakter tasarımı, crafting sistemi ve dahası.” Bu listeye daha iyi mod desteği ve çok oyunculu geliştirmeleri ekleyin ve bilindik bir tecrübenin büyük bir değişimi ellerinizde.

Bu neden Bannerlord’un yapımının bu kadar uzun sürdüğünü gösteriyor. “Yapabileceğimiz en iyi oyunu yapmaya çalışıyoruz,” diye konuşmaya başlıyor Ali Erkin, TaleWorlds’ün Genel Müdürü. “Ve malesef bu bazı konularda tasarım tahtasına defalarca geri dönmemiz anlamına geliyor. Bazı durumlarda bazı özellikleri tekrar değerlendirmemiz gerekebiliyor. Bazı kodları yeniden yazmamız lazım olabiliyor.” Ali Erkin karakter tasarım özelliğinin üç kez baştan yapıldığının altını çiziyor. “Hepsi bittiğinde güzelce çalışan bir sistem görüyoruz. Bu da harcadığımız ekstra zaman ve efora değiyor. Her ne kadar 2016 hedefimizi kaçırmış olsak da, bu yıl oyunu bir şekilde çıkartabileceğimiz konusunda kendimize güveniyoruz.

Umarım ki. Mount & Blade II: Bannerlord muhtemelen bu yıl çıkış yapacak oyunlar arasında en gösterişli oyunlardan bir tanesi olmayacak, ancak bütün bunlara rağmen derin, çeşitli ve yeni oyuncuların ilgisini çekecek ve eskilerini etkileyecek bir sandbox oyunu geliyor. TaleWorlds PC’nin en çekici kült favori oyunlarından bir tanesini geliştirdi ve stüdyo onu her yönüyle geliştirmeye kararlı. Eğer bu fazladan geliştirme süresi işe yararsa Bannerlord bu yılın en iyi RPG’lerinden birisi olacaktır.

BONUS

  • Calradic Empire– Küçülmüş, bir zamanların büyük imparatorluğu, şimdi üçlü bir içli savaşın eşiğinde Özelliği: Zırhlı atlılar ve yetenekli okçular.
  • Aserai– Vadilerde ve vahalarda tarım yapan ve büyük güney gölüne kıyısı olan çöl insanları. Özelliği: Hızlı ilerleyen atlıları ve mızraklıları.
  • Vlandians– İmparatorluğun batı kıyılarının yağmalıyıcıları. Özelliği: Kılıç ve kargı taşıyan süvari birimler.
  • Battanians– Kuzeybatı Kalradya’nın insanları. İmparatorluğun genişlemesi sonrasında dağlarda buldular kendilerini. Özelliği: Orman savaşları ve uzun yayların kullanılması.
  • Sturgians– Kuzey ormanlarının yerlileri ve kuzeyin tacir ve maceracıları. Özelliği: Kalkan duvarı yapabilen piyadeleri.
  • Khuzaits– Doğu bozkırlarından gelip öncü ticaret şehirlerini kendilerine bağlamış bir ülke. Özelliği: Tehlikeli, hızlı atlı okçular.
Harika!
Harika! Bayıldım Asfdsaf:D Şoktayım! Yapma Bunu! Bu Ne Şimdi!
216622
Bu yazıyı paylaş :

Benzer Yazılar

Darwin Project İlk Bakış

Darwin Project İlk Bakış


Darwin Project İlk Bakış

Burası Sörbaybır, burda şaka yookh, her şey gerçek! İnsanlar genelde bıkkınlık veren ve yanlış addettikleri şeyleri nitelerken "milletçe şöyleyiz, milletçe yaptık, milletçe *****" gibisinden tabirler kullanmaya gittikçe alıştılar. Doğrudur veya yanlıştır, beni alakadar etmiyor zira bu girizgahı...

Call of Duty: WWII İnceleme

Call of Duty: WWII İnceleme


OFD: 73.0%

Call of Duty: WWII İnceleme

OFD: 73.0%

Call of Duty: WWII ile modern savaş, hatta uzay savaşları konseptini bir yana bırakıp serinin çıkış noktasına, İkinci Dünya Savaşı'na dönüyoruz. Call of Duty serisi son birkaç oyundur gelecek savaş deneyimini oyunculara sunmayı tercih ediyordu. 2011'de çıkış yapan Modern Warfare 3'ün ardından...

PlayStation 4 İçin Canlı Aksiyon Macera Oyunu Erica Duyuruldu

PlayStation 4 İçin Canlı Aksiyon Macera Oyunu Erica Duyuruldu


PlayStation 4 İçin Canlı Aksiyon Macera Oyunu Erica Duyuruldu

Flavourworks tarafından PlayStation 4 PlayLink'e özel olarak geliştirilen canlı aksiyon macera türündeki Erica, Paris Oyun Haftası sırasında duyuruldu. Sony'nin Paris Oyun Haftası 2017 sırasında PlayStation 4 için duyurduğu oyunlar arasında Erica da bulunuyor. PlayLink'e özel olacağı...

Kimler Neler Demiş?

4 Yorum - "PC Gamer Mount & Blade II: Bannerlord Dosya Konusu Çevirisi"

Bildir
avatar
Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler
M.BARIS
Ziyaretçi

Güzel bir çeviri olmuş, yazıyı ilgiyle okudum ve beğendim. Özellikle dostlar ve sokaklar kısmı fazlasıyla ilgimi çekti, şehirlerin sokaklarında gerçekleşecek bu olayları tecrübe etmeyi heyecanla bekliyorum. Düşman bir lordla karşılaşma kısmı ve arenadaki turnuva kısmı ise nedense Warband’in aynısı gibi hissettirdi, umarım oyun çıkış yapmadan önce yeni bir şeyler katarlar bu kısımlara da. Bannerlord’u bekliyoruz, anlaşılan 2017 içerisinde çıkması planlanıyor, umarım planlandığı gibi olur ve biz oyuncularda memnun kalırız. Tüm blog çevirilerin ve dergi çevirin için teşekkürler Arda. Takipteyiz! :)

İbram
Ziyaretçi

Ellerine sağlık Arda kardeş :)

Eflatun Bey
Ziyaretçi

Türkçe çeviri için teşekkürler.

Emrehan
Ziyaretçi

Çeviri için çok teşekkürler Arda. Mount&Blade Bannerlord hakkında pek bilgi alamadığımız şu günlerde oldukça iyi geldi. :)

wpDiscuz