Müjde! No Man’s Sky’a Yeni Güncelleme İle Yeni Özellikler Geldi!

Müjde! No Man’s Sky’a Yeni Güncelleme İle Yeni Özellikler Geldi!

Bugüne kadar No Man’s Sky hakkında duyduğunuz bütün her şey değişecek. Oyuncuların arzu ettiği veya merak ettiği çoğu özellik oyuna dahil edildi.

Son zamanların en çok beklenen oyunlarından biri olan No Man’s Sky son zamanlarda büyük tartışmalara sebebiyet vermişti. Oyun çıkmadan türlü yollarla oynama şansına erişen oyuncular oyun deneyimlerini çeşitli ortamlarda paylaştılar. Bu da Reddit üzerinde büyük tartışmalar yarattı. Kimi oyuncular Hello Games’in vaad ettiği özelliklerin -gezegenlerinin %90’ının ölü olması gibi- oyuna dahil edilmediğinden bahsederken kimileri de bunları, oyunun evreninin büyüklüğüne ve söylenen her şey ile karşılaşılmasının zor olacağına bağlıyordu.

Bu tarz tartışmalar sürerken, No Man’s Sky’ın fikir babası Sean Murray ise oyunu nasıl daha da geliştirebileceğini düşünüyormuş. Bildiğiniz üzere bugün oyunun sunucuları tamamen sıfırlandı. Sony’den gelen açıklamaya göre sıfırlanan sadece sunucular değil aynı zamanda yerel kayıt dosyaları. Bunun sebebi de yeni güncelleme ile eski kayıt dosyalarının uyuşmaması.

No Man’s Sky’ın resmi sitesinde paylaşılan güncelleme notları şu şekilde:

  • Üç Yol: Bundan sonra  oyunda izleyebileceğimiz yeni ve eşsiz “yollar” olacak.
  • Evren: Evrenin oluşumunun algoritmasında birtakım kuralları değiştirdik. Gezegenler yer değiştirdi. Biyomlar değiştirildi. Galaksinin şekli değiştirildi. Hepsi daha fazla çeşitlilik için. Galaksiler artık 10 kat daha büyük. (öh!)
  • Çeşitlilik: Yaratıklar artık gezegenlerin ekolojisi ve yoğunluğuna bağlı kalarak daha da çeşitlendi.
  • Gezegenler: Ölü aylar, düşük atmosferli ve ileri düzeyde tehlikeli gezegenler ekledik. İleri düzeyde tehlikeler kar ve kum fırtınalarını da içeriyor.
  • Atmosfer: Uzay, gece ve gündüz gökyüzleri yeni atmosferik sistem nedeniyle artık 4 kat daha çeşitlendi. Bu da ışığı daha düzgün bir şekilde kırarak daha yoğun ve etkileyici gün batımlarına sebebiyet veriyor.
  • Gezegen Rotasyonu: Test süreci oyuncuların bu olaya adapte olmasının zor olduğunu açıkça gösterdi, bu yüzden de etkisi daha da azaltıldı…
  • Arazi Oluşumu: Mağaraların 128 metreye kadar oluşumu artık mümkün. Geometrik anormallikler eklendi. Yeraltı erozyonları artık daha ilginç deniz yataklarına yol açıyor.
  • Gemi Çeşitliliği: Yıldız başına ortaya çıkan gemi yelpazesi genişletildi, ve satın alınılabilir. Kargo ve yüklenen teknolojiler daha çok farklılık gösteriyor ve gemilerin artık daha çok eşsiz özellikleri bulunuyor.
  • Envanter: Gemi envanterleri artık slot başına 5 kat daha fazla kaynak barındırıyor. Elbisenin envanteri ise artık slot başına 2.5 kat daha fazla kaynak barındırıyor. Bu, keşfetmeye teşvik edecek ve oyunun başında özgürlük sağlayacak. Muhtemelen gelecek güncellemelerde bunu oyunun ilerisindeki oyuncular için daha da artıracağız, bu da daha geniş ticaret potansiyeli doğuracak.
  • Ticaret: Ticaret artı çok daha derin. Yıldız sistemleri ve gezegenler artık galaktik ekonomiye dayanarak, kendi ihtiyaçlarına ve isteklerine sahip. Bunları gözlemlemek ticaretin kilit noktası olacak. Bunu herkesin oynanışına bakarak hala düzenliyoruz, fakat galaksi boyunca bütün ticari değerler dengelendi. Birtakım ticari açıklar bulundu ve giderildi.
  • Besleme: Yaratıkların artık gezegen ve iklimlere bağlı kalarak kendi diyetleri var. Doğru şekilde beslemek türden türe farklı sonuçlar gösterecek; sizin için maden toplamak, oyuncuyu korumak, evcil hayvan olmak, nadir kaynakları göstermek ve hatta değerli kaynakları dışkılamak gibi (hehe).
  • Hayatta Kalma: Tehlike korumasını yeniden yüklemek nadir kaynaklar gerektirecek, bu da kristal parçlarını tekrar işe yarar hale getirecek. Fırtınalar ölümcül olacak. Tehlike koruması ve elbise yükseltmeleri getirildi. Sıvılar artık daha da tehlikeli.
  • Görsel efektler: Işık ve doku çözünürlüğü geliştirildi. Gölge kalitesi iki kat artırıldı. Geçici AA yakında getirilecek.
  • Dengeleme: Birkaç yüz yükseltmede rakam değişikliği yapıldı (ağırlıklı olarak exo-suit, gemi ve hatta silah için) yeni yükseltmeler eklendi.
  • Savaş: Auto Aim daha yumuşak bir his versin diye tamamen yeniden yazıldı. Sentineller artık birbirlerini uyarıyor. Quad ve Walker yapay zekası artık daha zorlayıcı.
  • Uzay Savaşı: Fren drifti ve kritik vuruşlar gibi ileri düzey teknikler eklendi. Ödüllü görevler ve devasa savaşlar artık mümkün. Korsanlarla karşılaşma sıklığı kargonuzun içeriğine bağlı kalarak yükseltildi.
  • Açıklar: Sınırsız Warp Cell açığı ve nadir eşya açığı gibi açıklar kapatıldı.
  • Stabilize: Süper büyük gezegenlerde binalar için temeller atıldı. Oyunun çökmeleri çözümlendi.
  • Uzay İstasyonları: İç mekanlar daha da çeşitlendirildi. Parmaklıklar, ticaret odaları, topraksız laboratuvarlar eklendi.
  • Ağ: Diğer oyuncularla karşılaşma şansını artırmak adına galaktik haritada diğer oyuncuların keşfettiği yıldız sistemlerini tarayabileceksiniz. Ayrıca galaktik haritada gezinirken diğer oyuncuların keşfettiği yıldızları görebileceksiniz.
  • Gemi Taraması: Odak noktalarını geminizden taramak artık mümkün. Yapılar artık daha erken oluşturuluyor ve gemiden taranabiliyor.
  • Arazi Üzeri Uçuşu: Ortaya çıkma ve yapay doku gölgeleri. Oluşum hızı iki kart artırıldı. Büyük su hacmi olan gezegenler bir sonraki güncellemede halledilecek.
  • Yazım: Atlas yolu James Swallow -Deus Ex’in yazarı- ve benim tarafımdan yeniden yazıldı. İlk görevlerin metinleri yeniden yazıldı, bu da birden fazla sona yol açıyor.

 

Bu güncellemede oyuna bunlar getirildi. Sean Murray bundan sonraki güncellemede kendi üssümüzü ve kendi devasa şilepimizi oluşturabileceğimizi (yok artık!) ve Geçici AA ile bulut render teknolojisinin ekleneceğinin altını çiziyor.

Harika!
Harika! Bayıldım Asfdsaf:D Şoktayım! Yapma Bunu! Bu Ne Şimdi!
11
Bu yazıyı paylaş :

Benzer Yazılar

Assassin’s Creed Origins İnceleme

Assassin's Creed Origins İnceleme


OFD: 85.0%

Assassin's Creed Origins İnceleme

OFD: 85.0%

Assassin's Creed Origins ne vaat ediyor? Her sene bir oyun sistemi terk edilerek uzun vadede geliştirilen oyun ne kadar başarılı? "Geç olsun, güç olmasın, biz bağımsız bir oyun sitesiyiz" sloganları eşliğinde çıkışından aylar sonra Assassin's Creed Origins incelemesi ile karşınızdayız. Belki...

DICE Battlefield 5 İçin Battle Royale Modu Denemelerine Başladı

DICE Battlefield 5 İçin Battle Royale Modu Denemelerine Başladı


DICE Battlefield 5 İçin Battle Royale Modu Denemelerine Başladı

DICE son zamanların popüler oyun konsepti Battle Royale'in Battlefield 5'te nasıl gözükeceğini keşfetmek için çalışmalara başladı. Öne PUBG sonra da Fortnite ile oyun dünyasını kasıp kavurmaya başlayan Battle Royale'in sıradaki Battlefield ve Call of Duty oyunlarının hedefinde olduğu...

Assassin’s Creed Origins’in PC Sürümüne Harika Bir Özellik Ekleniyor!

Assassin's Creed Origins'in PC Sürümüne Harika Bir Özellik Ekleniyor!


Assassin's Creed Origins'in PC Sürümüne Harika Bir Özellik Ekleniyor!

Animus Control Panel'e hazır mısınız? Animus'un ne olduğunu Assassin's Creed ile az buz haşır neşir olan herkes bilir. Serinin her bölümünde bizi gerçek dünya ile yıllar öncesinin suikastçileri arasında bağlayan bu cihaz, her oyunda karşımıza bir yeni sürümüyle çıkmaktaydı. Ubisoft şimdi ise...

Kimler Neler Demiş?

İlk Yorum Hakkı Senin!

avatar
  Subscribe  
Bildir