Deus Ex: Mankind Divided Gerçek Olsaydı Şehirlerimiz Böyle Gözükecekti

Deus Ex: Mankind Divided Gerçek Olsaydı Şehirlerimiz Böyle Gözükecekti

Dünya, Deus Ex: Mankind Divided’ın 2029 yılında nasıl görünüyor?

Square Enix ve Eidos-Montréal, “dünyadaki bazı önemli şehirler Deus Ex: Mankind Divided’ın 2029 yorumunda nasıl görünürdü” sorusunun cevabını oyuncularla paylaştı.

Oyundaki şehirlerden biri olan Prag’a ek olarak Eidos-Montréal’in çizerler ekibi Barselona, Berlin, Blackpool, Köln, Londra, Moskova, Paris, Rio de Janerio, Stockholm ve Sidney şehirlerinin de serinin önceki oyunu Deus Ex: Human Revolution’da meydana gelen “Aug Olayı”ndan 2 sene sonra nasıl görünüyor olabileceğini kendilerince yorumladılar.

2027 yılında dünyanın dört bir yanındaki mekanik olarak geliştirilmiş insanlar ileri derecede psikotik sanrılar görmeye, kontrollerini kaybetmeye ve insanlara saldırmaya başlamıştı. Milyonlarca insan öldü. Yüzbinlerce kişi yaralandı ve sakat kaldı. Bundan iki yıl sonra, 2029 yılında, toplum halen daha “Aug Olayı” olarak isimlendirilen bu trajedinin yaralarını sarmaya çalışıyordu. Bu küresel felaketin ardından toplum nefret, önyargı ve korku ile bölündü ve bir çok ülkede uygulanmaya başlayan sert kanunlar şiddetli biçimde kontrolden çıkmaya başlayan insani bir krizin ortaya çıkmasına neden oldu.

23 Ağustos’ta Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox One ve Windows PC için çıkacak olan Deus Ex: Mankind Divided işte böyle bir dünyada geçiyor.

Harika!
Harika! Bayıldım Asfdsaf:D Şoktayım! Yapma Bunu! Bu Ne Şimdi!
4
Bu yazıyı paylaş :

Benzer Yazılar

Sunless Skies İncelemesi

Sunless Skies İncelemesi


OFD: 89.0%

Sunless Skies İncelemesi

OFD: 89.0%

Güneşsiz göğün zifiri karanlık ufkuna Onun altında yaşamaya gayret eden insanlara Ve hiçliğin bağrından kopup gelmiş toprakların, Çıplak gözle görülmeyen güzelliğine dair… Failbetter Games oyun dünyasında, hususen günümüzde, eşine benzerine az rastlanan firmalardan biri. Sonuna kadar...

Peak Games Geçtiğimiz Geceye Damgasını Vurdu, Ama…

Peak Games Geçtiğimiz Geceye Damgasını Vurdu, Ama...


Peak Games Geçtiğimiz Geceye Damgasını Vurdu, Ama...

Yayınlanan reklam filmi büyük dikkat çekti, ancak kısa süre sonra özgün olmadığı ortaya çıktı. Peak şimdi ise süreci yargıya taşımaya hazırlanıyor. 2010 yılında İstanbul'da kurulan ve mobil uygulama alanında dünya çapında bir üne kavuşan Peak, yeni dönem hedeflerini anlatmak üzere geçtiğimiz...

Bir Başarı Hikayesi: Önce Mod Yaptılar Sonra Kendi Stüdyolarını Kurdular

Bir Başarı Hikayesi: Önce Mod Yaptılar Sonra Kendi Stüdyolarını Kurdular


Bir Başarı Hikayesi: Önce Mod Yaptılar Sonra Kendi Stüdyolarını Kurdular

Mount & Blade: Warband için mod geliştirerek yola çıkan yedi kişilik ekip, en nihayetinde kendi oyun stüdyosunu açmayı başardı. PC Gamer'dan Tom Bedford, bizim de yerli oyun geliştiricilere ısrarla ilettiğimiz "mod yapın, sonra oyununuzu yaparsınız" söylemini destekleyen bir gerçeği...

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir