Activision-Blizzard Rekor Kâr Açıkladı

Activision-Blizzard Rekor Kâr Açıkladı

Activision-Blizzard’ın ne kadar kârlı bir ortaklık olduğu her geçen açıklamada daha da perçinleniyor gibi. Overwatch sayesinde rekor kar açıklandı.

2016 yılının ilk yarısını devirdiğimiz şu günlerde oyun yapımcılarının arkasındaki finansal destek ve benzeri kurumsal şirketler birer birer mali takvimlerinin kalemlerini basınla paylaşmaya başladı. Activision-Blizzard bu sene için oldukça ilginç rakamlar paylaştı. Bunun yanı sıra en dikkat çeken bilgi şirketin yılın sadece ikinci çeyreğinde rekor bir kâr açıklamış olması.

Geçtiğimiz aylarda çıkış yapan ve oldukça büyük bir başarı gösteren Blizzard Entertaintment’ın yeni yapımı Overwatch hem inceleme puanlarında hem de anlaşılan mali açıdan yüksek puanlar almaya devam ediyor. Activision-Blizzard tarafından yapılan açıklamaya göre Overwatch dünya çağında 15 milyon oyuncuya sahip ve şimdiye kadar oyun 500 milyon saatin üzerinde oynanmış durumda. Overwatch, Çin’de piyasanın en hızlı satış yapan PC oyunu rekorunu yine bir Blizzard yapımı olan Diablo 3’ün elinden almış durumda.

Overwatch, aynı zamanda Kore’deki İnternet kafelerde %30’luk bir oynanma oranı ile en popüler oyun durumunda bulunuyor. Ki bu listede uzun bir savaşın ardından MOBA League of Legends’i geride bırakarak. Asya pazarı anlaşılan Activision-Blizzard için oldukça kârlı bir durumda. Hearthstone: Heroes of Warcraft bu yılın ikinci çeyreği içinde rekor bir oynanış saati ile oyuncularla buluşmuş ve geçtiğimiz yılın üstüne de çıkarak çift haneli bir gelir getirmeyi başarmış.

Yapılan açıklamalarda Destiny: Rise of Iron ön satışlarının The Taken King ön satışlarını geçtiğini ve Destiny 2’nin önümüzdeki yıl satışa çıkmak üzere geliştirilmeye devam edildiği belirtildi. Activision oyunları 491 Milyon Aylık Aktif Kullanıcı rakamına ulaşırken 10 milyar saat oynanmış. Şirket mali takvimin ikinci yarısı için 1.57 milyar dolar gelir açıklayarak rekor kırdığını da açıkladı. Sanal olarak elde edilen gelirler ise geçen seneye göre %101 artış göstermenin yanında mali takvimin ilk çeyreğine göre %23 gibi bir oranla da artış göstererek 1.14 milyar dolar gibi bir rakama ulaştığı açıklandı. Oyun içi içeriklerden elde edilen gelirlerin ise 900 milyon doları bulduğu açıklandı.

Harika!
Harika! Bayıldım Asfdsaf:D Şoktayım! Yapma Bunu! Bu Ne Şimdi!
1
Bu yazıyı paylaş :

Benzer Yazılar

E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?

E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?


E3 2019 Konferanslarında Neler Yaşandı?

E3 2019'da büyük isimlerin konferansları nasıldı, hangi oyunlar duyuruldu ve ne düşünüyoruz? Duyurulan oyunlar hakkında detaylar, yeni duyurulanlar ve canlı yayını izlerken yaptığımız yorumlar aşağıdaki yönlendirme içeren başlıklarda mevcut. Ubisoft E3 2019 Konferansıyla Hayal Kırıklığı...

Dauntless Mercek Altında

Dauntless Mercek Altında


Dauntless Mercek Altında

Fakir adamın Monster Hunter’ı. Böyle yazınca bir kendimden tiksinmedim desem yalan olur. F2P oyunlara “fakir adamın şusu” yakıştırmasını yapmaktan hoşlanmam, lakin bu başlığın bir nedeni var. Dauntless, gerçekten, Monster Hunter World’e para vermek istemeyen oyuncuları çekmek için yapılmış...

Team Sonic Racing İnceleme

Team Sonic Racing İnceleme


Team Sonic Racing İnceleme

Hepimizin özlediği Kirpi Sonic yeni macerasında pistlerin en hızlısı olmak için mücadele veriyor. Sumo Digital’ın geliştirdiği Sonic & All-Stars Racing Transformed isimli kart yarış oyunu piyasaya sürüldüğü 2012 yılında oldukça olumlu yorumlar elde etti. Öyle ki oyunun Steam sayfasındaki...

Kimler Neler Demiş?

avatar
  Subscribe  
Bildir